Ny blogg! Nytt mot!! En kald dag...

Ja! Det var "fole" kaldt i dag. Skulle bare gå meg en tur ned til BERGANS butikken og se litt på utvalget. Må innrømme at det var like før jeg snudde etter 20m. Men trangen til å vindushoppe tok over, så jeg gikk. Og det ble med vindushopping... Men så heldige vi er som har fått så mange fine butikker her!! Det er verdt besøket! Her kan du få alt fra krims krams til ull og sportsklær :)

Det jeg brukte penger på i dag var blant annet en deilig center-sjokolade - og det gjor at hele den kalde gåturen ( med et bekken som gnikser ) ble glemt.





Vel hjemme satte jeg en bolledeig!! Og det er ikke så ofte det skjer. ( Er nok bittelitt påvirket av husmora i kjellern) Må nevne at jeg klarte å smelte litt av lokket til bakebollen...
Fyrte i peisen, leita frem en julebrus og litt snop. En må kose seg mens en kan!
Centersjokoladen gikk fort unna gitt.. veide opp med noe sunt også da..
Mmmmm, julebrus, i følge Silje er dette ikke den beste, men den får duge!

Kommentarer

  1. Velkommen til bloggeverden, snuppa! <3 Gleda mej til å følge bloggen din, mens vi venta..;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Så koselig av deg å legge igjen en kommentar! Det varmer hjertet.