Opphøyd Gud

Oase var en genial måte å feriere på. Campingliv pluss masse åndsfylte møter, og fantastisk lovsang!!! En av de lovsangene som har satt seg fast i hjertet mitt er "Opphøyd Gud", som du kan finne på den nyeste cd'en til Anders Skarpsno. Det er dette det handler om, tenker jeg, å legge ned oss selv slik at Gud kan bli stor. Slik at han kan bli opphøyet, slik at han kan få all ære!!
 Les teksten her, og grunn på den i ditt hjerte!

OPPHØYD GUD, MAJESTET,
HIMLENS HERRE DU BUR I MEG.
MILDE FRELSAR, KJÆRAST VEN,
STERK FORLØYSAR SOM VAR OG SOM ER.
ALT EG ER, GUD, FELL FOR DIN FOT

Å MAJESTET, EG BØYER KNE
EG LEGG MITT ALT,
MI ÆRE NED.
I OPPHØYD PRAKT
GÅR EI MIN VEG.
MITT LIV FOR DEG, MIN MAJESTET

HIMMEL, JORD, LOVAR DEG.
EVIG KJÆRLEIK, MIN HIMMELVEG.
VANN NASJONAR, KVAR EI SJEL.
TIL DI TRONE DROG DU MEG SÆL.
ALT EG ER, GUD, LOVSYNG DITT NAVN

Ha en fin dag
*M*

Kommentarer