...På en vanlig mandagskveld

Der traff jeg sofaen, sånn på en helt vanlig mandagskveld, aleine. Mannen på jobb og barna i drømmeland. Bare meg og et sprellende nurk i magen... Ganske fint igrunn.
Sitter med kveldsmaten foran meg, data'n innen rekkevidde og bare nyter livet.


PAKKE!
I dag har jeg hentet en pakke i posten som jeg hadde glemt at jeg skulle få!! Det var jo en koselig overraskelse! Før jul en gang sa jeg ja til å abonnere på 6 nr. av Bonytt, og til å få et gratis etasjefat. Bladene har kommet dumpende i postkassa, men fatet hadde jeg helt glemt. Og i dag kom det! Fint var det også!!


SHOPPING!
Henrik har kveldsvakter denne uka, så da får vi litt tid sammen på dagtid de dagene jeg ikke er på jobb. Det er fint! I dag tok vi turen til Skeidar og kjøpte et par kommoder. Vi må jo tenke på at vi får et medlem til i familien, og alle må ha en plass til klærne sine :) Clas Ohlson fikk også en visitt. Der kjøpte vi inn noen rammer. Billige og fine! Først og fremst til å ha på barnas rom, men også noen til å ha i hovedetasjen. Vi var også på Bohus å kjøpte et par puffer med oppbevaring. Helt geniale. Og prisen var også genial; 199,- pr stk. Og tro meg, de rommer MYE!! ( Tusen takk for tipset SIlje!)



BOK!
Har også funnet frem en bok... Som mange vet så er jeg ingen lesehest, men denne boken har jeg tenkt å lese en del i fremover ;)


Kommentarer