Litt mimring....

Må vel begynne å forberede meg litt på det som skal skje i slutten av kommende måned.... Jeg gleruder meg (som Karsten sier..) Gleder meg selvfølgelig til å få se den nye verdensborgeren og få holde nurket i armene. Samtidig som jeg gruer meg litt til fødselen... men det har jo gått veldig fint med de to første så jeg får bare krysse fingrene. Det er jo ingen selvfølge at det skal gå like fint hver gang.

Måtte trekke litt på smilebandet da jeg leste denne artikkelen/kåseriet: Ja vi elsker fødsler
Men det stemmer. Er det noe som blir snakket om så er det fødsler. Og det er utrolig hvor lett en kan komme i kontakt med andre mødre, når man har noe til felles. Om det da skulle være fødselen, eller ammingen, eller nattevåken, eller bæsjingen, eller skrikingen, eller ammeinnleggene, eller ammebh'er, ammetopper, morsmelkerstatning, smokker, grøttyper, klær, vogner, strikkeoppskrifter, såper, kremmer...osv

Så dette skal bli kjekt. I LOVE IT!!

Så måtte jeg bare bla frem noen gamle bilder av gullene mine den gang de var nurk.... Og flashbakcet kommer.. om alt det ovennevnte som vi elsker å snakke om... Alt strevet, all kosen, all kjærligheten...
Ja, jeg gleder meg til å bli mamma igjen!!


EMMY
19.04.03



 THEO
06.09.08


Kommentarer