Dagen i dag.

Vi måtte nyte litt denne forhåpentligvis siste vinteren, så i dag tok vi oss en aketur i Nymarkbakken  :) Ja ikke jeg da... Jeg fikk nøye meg med å se på, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg noen turer jeg også!!




Det måtte selvfølgelig rennes fra øverste topp. og selv om Theo fikk noen kræsjlandinger, og snurrer på veien ned, forsikret han meg etter hver gang: " Veldig gøy mamma!!!"


NULL VENDING...
Jeg har vært en tur på sykehuset også i dag. For nurket viser seg å ligge på tvers, så det var meningen de skulle prøve å vende. Men... det er nok stor sjans for at denne babyen er ganske så sta, og kommer til å snu seg til sin favoritt-tvers-stilling igjen..  Så vi lot være.
Da er det bare å vente i spenning. For denne fødselen kan vel egentlig få tre utfall: Setefødsel, vanlig fødsel eller keisersnitt. Alt ettersom hvilken vei babyen ligger når fødselen starter. (Den vil sannsynligvis snu seg når riene begynner. Så da spørs det om det blir rumpa eller hodet som lander ned i bekkenet...Eller at den ikke snur seg i det hele tatt...)
Det er ikke så veldig gøy å gå sånn i uvisshet, men jeg stoler på legens avgjørelse, og prøver å ikke tenke så mye på det. Håper bare på at NOE skal skje snart!!


Emmy håper hver dag at babyen skal komme ut!!

Kommentarer