Dagens fangst.

Det hører til sjeldenhetene at jeg tar med meg Theo på shopping. Men i dag var det ingen annen råd. Etter å ha vært hjemme en hel dag, og egentlig følt meg ganske nyttesløs, bare MÅTTE jeg på moa. Det var ingen storhandel jeg skulle på. Målet var sko til barna. Påvirkelig som jeg er hadde jeg fått med meg et skosalg i Nyttiuka :). Så jeg og Theo dro til moa gård (eller er det øst det heter nå...?) på skobutikken MANI, der de solgte et utvalg av fjorårets modeller til halv pris!! WEEEE! Jeg elsker SALG!



Vårsko til Theo. "Dei va deilig mamma" Sa han da han prøvde dei :) Skjønningen!



Tok like godt å kjøpte neste års vintersko til han også!



Emmy får seg joggesko. (Mest sannsynlig til bursdagen sin) Og etter hennes ønske er de med borrelås. (Knyting tar for lang tid). Og jeg har bare skjønt at Emmy sine sko helst bør være svarte slik som hun grøfser rundt i mold, skog og utmark. (Hun er ikke akkurat prinsessejente.... sukk) Men LITT rosa på syns jeg det må vær!


Litt deilig å gå i fra butikken 550,- rikere... Ja for egentlig skulle jeg betalt 1100,- , men det var jo halv pris ;)


**

Da jeg kom hjem viste det seg at svigermor også hadde vært på shopping i dag.
Hver sin deilig fleecejakke med tynt for i.
Så VIPS!! nå er vi klar for våren!!

Kommentarer