Jeg liker god service!!

Vi har en deilig voksi urban- pose som Theo har brukt i barnehagen. Desverre så har glidelåsen gått i stykker flere ganger!! Veldig irriterende!! Det er jo tross alt ingen "billigpose" heller! Så jeg må si jeg ble ganske irritert da jeg fikk hjem posen IGJEN, med ødelagt glidelås... Og ja, jeg må innrømme at jeg tenkte i mitt stille sinn; " Det var da voldsomt for en råbruk av glidelåsen de driver med i barnehagen da!!" (Unnskyld for min hæslige tanke)
De andre gangene har jeg klart å fikse den selv, men nå måtte jeg gi helt opp. Den var HELT ødelagt.
Hmmm, javel, det var den posen liksom??


Nei, jeg skrev en mail til Voksi i går, og fortalte om situasjonen.
"Jeg er ikke SINT, bare VELDIG, VELDIG skuffet..."

I dagtidlig fikk jeg mail tilbake. De kunne meddele at de hadde solgt et parti der glidelåsene var svake.
Jeg fikk beskjed om å sende posen i retur til dem, og jeg får en flunkende ny pose tilbake!!!! YEY!

Gjett om jeg ble glad!!!

Så om noen dager kan lillenurket få nyte sin første trilletur i denne deilige posen:

En litt annen farge enn den vi egentlig kunne tenke oss, men det var bl.a. denne de hadde igjen på lageret. Tror den blir fin jeg :)


*Blessed*

Kommentarer

  1. Så bra!!! vi he vært snille me posen altså! ;) Så forklara nok saken at glidelåsen he vært svak ja! Så bra at du tok tak i saken da! :) IK

    SvarSlett
  2. Ej trur på at dokke he vør snille med den altså, men begynte nesten å lure. hehe!!! En sånn pose skal nå vare i MANGE år, så ej måtte berre høre med produsenten sjøl ;)

    SvarSlett
  3. Vi opplevde det samme med Samuel sin pose. Den var ikke så mye brukt heller. Trodde det var "glideren", men når vi såg nøyere etter så var det selve glidelåsen. Jeg gikk tilbake dit vi hadde kjøpt den - forberedt på det meste. Ble overrasket da de sa det var bare å komme med kvittering eller kontoutskrift så fikk vi helt ny pose:)! Kjekt når det er god service!
    Lykke til med fødselen Marthe!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Så koselig av deg å legge igjen en kommentar! Det varmer hjertet.