Ny vending...

Terminen til nurket er i dag!!! Og jeg som trodde jeg skulle få noen dager før tida denne gangen også! Har aldri gått så langt i et svangerskap jeg. Har vært med jordmor i dag, og alt er bra med oss, MEN nurket har snudd seg igjen!! Så her ligger vi på kryss og tvers, og for tiden ligger vi med rumpa på skrå ned til venstre og hodet på skrå oppover til høyre...

Jeg har jo hatt mine mistanker om at ikke hodet lenger ligger nedover, men jeg ble allikevel ganske overrasket over at den har snudd seg såpass rundt! Så.. jah.. jeg ble litt sjokka. Og syns igrunn ikke det var så veldig greit.. for setefødsel har jeg ikke akkurat så veldig lyst å prøve meg på...

Men vi får se hvordan det går. Har fått time i morgentidlig kl 8.30 på sykehuset. Da vil de prøve å vende babyen rett vei. Så jeg kjenner at dette er veldig spennende!! Håpet er jo at vendinga skal gå fint, og helst vil jeg bare at nurket skal komme ut.
Så her er det bare å krysse fingrene, kneppe hendene og sende en bønn om at alt skal gå bra!

Nurket uke 40+3 i skråleie....

Ha en flott uke!!

Kommentarer

  1. Masse lykke til Marthe :) krysser fingrer og tær for at snuinga går bra og nurket bestemmer seg for å komme ut veeeldig snart :) klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Så koselig av deg å legge igjen en kommentar! Det varmer hjertet.