Barnedåp i sikte!

Det ble naturlig nok en liten bloggpause nå når den lille prinsessa kom inn i familien vår.

Vi har det veldig bra!! Lotta har kommet godt inn i gode rutiner. Og sover sammenhengende mellom 5-7 timer hver natt!! Hun spiser godt og vokser fort.. ( slik babyer gjør..) Klærne i str 56 begynner å bli knappe, og bunken med 62-klær har allerede blitt tatt i bruk. Lotta har fått så utrolig mange fine gaver!! Masse fine klær (les kjoler), og det meste i str. 62, så jeg slipper å tenke på å kjøpe inn så mye i den størrelsen. Det er fint! (Selv om det gøyeste som fins er å handle babyklær!!!)

Ellers så bare koser vi oss, og prøver å nyte hvert sekund. Dette blir nok siste babyen her i gården. ( Hvis ikke det mot formodning skulle skje et "arbeidsuhell" da..) Så nå skal dagene, permisjonen og babyen nytes til det fulle!!

Vel, som dere kanskje har hørt så er ikke fødselen overstått før dåpen er forbi.. hehe. Først da kan en senke skuldrene og slappe av skikkelig. Jeg kjenner nok ikke så mye på stresset som jeg kanskje har gjort før. Men dåp skal det bli, og forberedelsene er allerede godt i gang. 5 juni skal snuppa døpes. Rosa lys og småpynt er i hus. Invitasjonene sendt ut, og bordkortene i boks.

Her er litt bilder for interesserte. Kanskje litt tips?
(Og jeg tar gjerne imot tips også om noen har :))

 Denne gangen skal jeg pynte med lysfat i stedet for lysestaker.


 Enkle bordkort som skal festes på glassene.


 Pynt :) Kjøpt på gavehuset, nille og bok & media.


Lysfat med pynt på. 

 Søte blomster. Vet ikke helt hvor jeg skal bruke de...


 Sommerfugler som jeg tenkte å feste i blomsterbuketter.
 (hvite rosebuketter)


 Rosa pynt til bl.a. lysfatene.


 Bordkort med kleklemme i sølv.


 Bordstrø. Sommerfugler til lysfat, og kanskje til å henge på lysene siden det er hull gjennom dem.


 Strass og bling **


 Klype på baksiden av sommerfuglene. Praktisk.


Også har jeg et utvalg av telysholdere som kan pynte opp litt rundt om kring.
Bl.a. disse med litt rosa på. (fra IKEA)

Serviettene har jeg funnet, men ikke kjøpt.. De er såå søte med engler på. (fra emmas verden)
Så da skulle vel pynten stort sett være klar. Godt med alt som er gjort.

Det er utrolig hvor mye tid en baby tar, med amming, bæsjing, amming, soving ...og nevnte jeg bæsjing!!? Og innimellom må jeg ta meg litt tid til surfing, trilleturer... også husarbeid da... klesvask!! Sier ikke mer...
Og selvfølgelig må jeg ha god tid til mine andre to små gull!! 
(Som ikke bæsjer fullt så mye, men skitner ut minst like mye klær allikevel..)
Og litt tid til storegullet sånn innimellom...
Ikke fullt så mye kjærestetid nå, men det kommer vel når ting går litt mer på skinner ;)


Ha en God Lørdag!!!
*Blessings*

Kommentarer