Lykkerus

Noen ganger må jeg stoppe opp å tenke på hvor heldig jeg er. Heldig som bor i Norge, heldig som har familien og gode venner rundt meg, heldig som har en fantastisk GOD mann, heldig som har tre skjønne barn, heldig som får nyte småbarnstiden hjemme, heldig som er så VELSIGNET....

Og så er det deilig å kjenne på gleden og lykken over bare å være til.
Det er noe jeg prøver å si til meg selv sånn innimellom;
Marthe, husk å kjenn på det, å bare være til!!
Om jeg kanskje ikke har råd til å kjøpe noe jeg har veldig lyst på - Marthe Skjerp deg, kjenn hvor godt det er å bare være til, nyte øyeblikkene, nyte det en har, fokusere på det gode i livet, på alle velsignelsene, kjenne på takknemligheten!! Takke Gud for livet, for alt han gir oss!

Nydelig skilt, fått av ei god venninne.



Søte lykter fra en annen venninne.


Skjønne blomster. Pusen har vært farmors.


Lykt i vinduet. Julegave fra Henriks farmor.


Vakre pioner.


Restepynt fra barnedåpen.



Nydelige gaver fra min kjære. Som takk for innsatsen ved graviditet, fødsel og dåp.
 Sukk, han er så snill!


Praktisk tavle i gangen som hjelper oss å holde styr på hverdagen.


*Takknemlig-dagen*
Husk å gled deg over det du har, og gled deg over det å bare å være til.

Kommentarer