8.juli - en merkedag!

Vi giftet oss 8 juli år 2000. Altså har vi vært gift i elleve år... ( HJELP, så fort det går)

Dagen i dag i korte trekk:
Henrik er bortreist, så dagen feires uten min bedre halvdel tilstede. Men det er helt ok. Vi har liksom ikke brukt å gjøre noe stort nummer ut av bryllupsdagene våre.
(I fjor på 10 års jubileet feiret vi med en tur til Tyrkia da. Men da var det jubileum!)

Men jeg tror kanskje Herik følte litt på det denne gangen, da han reiser på toto konsert i Bergen OG Kristiansand, og jeg må være hjemme med våre tre søte små..

Så jeg våkner til et fint kort (levert av Emmy på vegne av Henrik), og et Emmy-laget skattekart. Me LIKE!
Og inni kneloftet ligger en pakke med et flott par ecco-sko til MEG!! Lette og luftige, klar for maaange trilleturer. Kjempefin overraskelse!



Overraskelser er digg!!

 Og jammen kommer det ikke bud på døren også, med en nydelig bukett røde roser... For en mann jeg har!! Jeg føler meg så heldig og velsignet. Veldig takknemlig ja! Det føles godt å bli litt oppvartet.


*
Dagens trilletur medførte griserosa fargesetting på utsatte deler av kroppen....


Og kvelden gikk med til jenteprat og sequence, brus og snop sammen med svigerinna, og to søskenbarn av min kjære. Helt grei bryllupsdagfeiring det :)

Kokken i kjelleren er forresten en racer i cupkakes. Her er kveldens:



NYDELIGE

Skulle gjerne hatt bedre kamera på telefonen ser jeg.... De var enda finere i virkeligheten!!

Nei nå er det leggetid ser jeg. Hadde jeg bare hatt noe after sun nå, så hadde dagen vært perfekt. (Og natten reddet...) Men, men, greit å bli litt solbrent da, så har vi bevis for at det vertfall har vert LITT sommer i år også.

*
*
*
Så blir de stående, disse tre: tro, håp og kjærlighet. Men størst blant dem er kjærligheten
"Bibelen, 1.kor.13"

God natt.

Kommentarer