Barneklesurfing

Kan en kanskje kalle det en netthobby? Å surfe rundt på uttallige nettsider på jakt etter alt og ingenting? Det er bare så gøy å hoppe fra den ene siden etter den andre fulle av....... BARNEKLÆR. Ikke det at jeg kjøper så mye klær til barna, eller bruker mye penger på det. Men bare å titte litt rundt, og kanskje komme over noen gode tilbud. Vindusshopping kalles det vel. Nettvindusshopping!
 (Her ser dere noen av favorittbutikkene og/eller merkene:)








Ikke så sjelden plukker jeg ene varen etter den andre oppi handlekurven, går til "kassen", ser summen (Som gjerne er altfor høy), plukker ut ene varen etter den andre... for så å bare slette alt og gå ut av siden. Hehe, galskap igrunn... og LITT sløsing med tiden. SÅ sitter jeg ved utgangspunktet igjen. Klikker meg videre til neste butikk. Ja, det er NESTEN som å gå på moa. Jeg tusler fra butikk til butikk. Sittende i fred og ro på stolen. Ganske greit igrunn.


Snakkes

Kommentarer