Å bli kastet is etter!!

Ja, klokken er mye og jeg skal legge meg.. det er jo ferie!!

Må bare fortelle noe småmorsomt som hendte da jeg var ute å trillet i dag.
Det var sol og t-skjortetemperatur - DEILIG. Jeg hadde trillet meg en liten runde, og var på vei hjem. Bilene ruller forbi, mens jeg triller trygt på fortauet. Noen ruller fort mens andre ruller sakte. Og en ruller enda litt saktere, og DER kommer det jammen en iskrem flyvende mot meg!! Bilen med en smilende iskaster ruller videre som om ingenting hadde hendt. Jeg prøvde så godt jeg kunne å ta imot, men det gikk ikke så bra. Men halvknust, små-smelta vaniljeis med sjokoladetrekk er godt det også.
Spesielt sjokoladen! (Og spesielt når det er sommer)





Ja, det var dagens koselige og uventede happening! Jeg har blitt kastet snøball på, kastet ris på, sprutet vann etter, men kastet iskrem etter var noe nytt. SÅ pass deg for iskastere eller andre bilvindusflyvende-objekter. En kan aldri vite hva som kommer dalende. 
Usikker på hensikten, men den var nok god ;)

Kommentarer