Dagens jobb

I dag fikk jeg så lyst (faktisk!!) å rydde litt i kjøkkenskapa. Så jeg har stått på hodet inni noen av de største skapa og røsket ut alt mulig. Jeg oppdaget at jeg har utrolig mye tupperware som jeg glemmer å bruke!! Også oppdaget jeg jo selvfølgelig mye annet rusk og rask, som endte opp i søppelet. Rart hvor fort ting og tang hoper seg opp..

Premien da, (Ikke det at jeg er ferdig enda da men...) var en boks med småkaker fra julen!! Yum, yum, en av mine favoritter tilogmed!! Jeg hadde nok satt dem langt inni skapet for å spare litt på dem... thihi.
Tupperwarene er på vei til finn, og kakene på vei til magen ;)
Jeg får fortsette oppdagelseferden i morgen. Litt deilig å få ryddet inni skapene iblant.

Nå tenker jeg du fikk noe å tusle med i helgen du også! ;)

Julekaker i Juli

Kommentarer