Et lite lyspunkt, på en ellers så grå dag..

Ja, for dagen i dag er grå på mange måter. Tåken henger lavt, og gir et grått, tykt teppe over hodene våre. Grått og trist. Og det er akkurat det været som passer til gårsdagens uvirkelige massakrer. Det var vondt å stå opp i dag å lese om dødstallet som var blitt så høyt.. Trist, forferdelig trist. Det preger oss. Flere flagg vaier på halv stang i dag. Og det var stille og tomt rundt meg da jeg trillet en tur tidligere i dag..
Vi får stå sammen i denne tragedien som har rammet hele Norge. Sammen er vi sterke.

Et lite lyspunkt har dagen allikevel hatt. Jeg fikk pakke i posten! Jeg hadde bestilt to heldresser, en tåteflaske og et smekke ifra nordickids. Det er bare noen få dager siden jeg bestilte, så dette gikk jammen raskt. Og selv om jeg bestilte dette i fra england, ble det en del rimeligere enn å kjøpe det her i Norge ;)


Nydelig heldress/nattdrakt fra Lilleba. Supermyk!


En skjønn onepiece fra MiniRodini til ei lita prinsesse.


En prinsesse må selvfølgelig ha en kongelig flaske
(fra Elodie Details)


og et tilhørende smekke til den kongelige flaska!


Dagen ble nettopp avsluttet med en god fruktsalat + vaniljesaus....masse vaniljesaus..mmmm

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Så koselig av deg å legge igjen en kommentar! Det varmer hjertet.