fascinert!

Jeg ble akkurat oppringt av en telefonselger...
Og, ja, jeg er helt fascinert. Hun som ringte må ha en slags rekord i å snakke fort. Hun snakket på utpust og innpust, og jeg måtte flere ganger spørre meg selv om språket var et tullespråk, eller om det faktisk var Norsk. Tror faktisk jeg ALDRI har hørt en østlending snakke så fort! Og hun skulle selvfølgelig ikke selge meg noe da, neida hun skulle GI meg en bokpakke. (Også følger ett års abonnement liksom bare med.. HAHA)

Men når det er sagt så er det veldig gøy å få slike store pakker i posten, og bare betale portoen! Men selv om jeg kunne ha spedd på barnebokavdelingen her i huset, så takket jeg nei. Avdelingen vår er vel egentlig ganske full (vertfall i forhold til plassen vi har til disposisjon) også er det ganske lett å glemme å avbestille alle bokpakkene som kommer i løpet av et år...

Men hvis jeg skulle meldt meg inn en plass, eller hvis DU skulle være interessert så vil jeg anbefale http://www.bokklubbene.no/  Der finner du bøker og bokklubber til barn (bl.a bokklubbens barn) og voksne i alle aldre, og noen av vervepremiene er slettes ikke dumme!

Ha en fin Torsdag!!

Kommentarer