Jumpsuit, heldress, kosedress, daffedress, onepiece...

Kjært barn har mange navn...
Og ja, jeg har en. Den ble godt brukt under graviditeten, og jeg gikk under tilnavnet teletubbien. Så jeg tror jeg skal bruke den kun sånn til inne- og hjemmekos, og det syns jeg den passer godt til.
(For den er ganske behagelig å ha på!)

Men til barna syns jeg den er perfekt. Spesielt eldstejenta ELSKER å daffe rundt i den gode onepiecen, OG hun klarer å håndtere den ved dobesøk. Akkurat der er den en smule upraktisk.(Hennes ene er kjøpt på sparkjøp, og de to andre i Tyrkia) Storebror har enda tilgode å kose rundt i en slik en, men det spørs om jeg må på jakt. Jeg har vertfall begynt å jakte på en velour- heldress til lillesøster. For på babyer er jo slike dresser nesten et must. Så deilig og behagelig. Så jeg fant en fra Hollys på familiebutikken, en lilla en med hette. (Salg: 170,-) Jeg har den i bakhodet mens jeg fortsetter jakten.

Flere som er på jakt etter heldress til sine søte små?


Kommentarer