Kan en få NOK puter?

I går bare MÅTTE jeg litt ut av huset, etter å ha vært inne hele dagen med en febersyk Theo... (Hater å ikke kunne komme meg ut på en trilletur. Vertfall når jeg VET at jeg må holde meg inne)

Så, turen gikk til JohanRSunde (Butikken som har meir enn du trur, veit du!)
Målet var å finne en svart tusjpenn, som trengs nå i disse takkekort-skriving-tider, da den gamle streiket.
Fant ikke helt den perfekte pennen da, men jeg fant to søte puter. Som i tillegg var på SALG! (Johoo) Så da ble jeg to puter rikere :)


Jeg tror jeg var borte nesten en time... og det ble selvfølgelig kommentert da jeg kom hjem. Så lenge? På Johan R?

Det er gaveavdelingen sin feil.... Der er så utrolig mye fint, at jeg blir gående å glo i flere runder. Det tar tid å glo gitt.


<3 Marthe

Kommentarer