praktisk

For ikke så lenge siden kjøpte jeg noen praktiske duppeditter. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt desse før nå. Men det er vel bare det at en må komme på det! Sugekopp er tingen hvis du vil unngå å bore hull. Spesielt i flisene på badet kan dette være lurt.


Rett over stellebordet har jeg hengt opp en slik trådhylle med sugekopper. 
Praktisk til oppbevaring av ting som en trenger ved et bleieskift.
Jeg har faktisk to sånne til. Den ene henger i dusjen til såper og shampoer, den andre henger også på badet med solkremene våre i.


Dette er vel egentlig en knagg som er ideell til handuker, men nå som vi har små barn kan det være greit å bruke denne til å få nøkkelen litt lenger opp på veggen.



*KLEM*

Kommentarer

  1. ville bare anbefale deg å velge andre instillinger sånn at det vises mer enn ett innlegg pr side, blir slitsomt å måtte bla hele tiden!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Så koselig av deg å legge igjen en kommentar! Det varmer hjertet.