Små gleder...

Det skal ikke alltid så mye til før dagen plutselig kan bli reddet.....
...av en pakke i posten!!

Mange gøye ting fra Panduroooo, kjøpt på halv priiis!!


Du skjønner det at er det salg, og det er ikke salg bare på panduro! De fleste nettbutikker har nå storstilt sommersalg på årets vår og sommerklær!!! Så hvis du vil, og er heldig, er tiden inne for å gjøre noen gode KUPP!

Noen av mine favoritter er H&M, ellos, Name it, vero moda, familiebutikken, bubbleroom, ja, jeg kan igrunn ramse opp ganske mange adresser....
shoppemamma  (Barnefamiliens nettbutikkguide til barneklær,barnesko,utstyr til barn og baby) får du også maaaaange nettadresser og tips til både norske, svenske og danske designklær til våre søte små!!
(Og de er gjerne grei å få kjøpt på salg)
Har du noen favorittsider vil jeg gjerne vite om de!!

Er det noe du er på jakt etter, kan du godt spørre meg!
Jeg elsker å lete etter ting og tang på nettet.
Ikke bare klær og barneutstyr, men også hotell og flyreiser!

Kommentarer