Småstress i hverdagen

Nå som vi er en familie på fem, tar ting litt lenger tid..
Mor kan lett bli litt småstressa når gjengen skal ut av huset. Prøver å holde hodet kaldt,
så er BARE litt SMÅstressa ;)

I dag skulle vi til svigers på middag kl 16.30. Henrik var på jobb og skulle komme slik at vi kunne reise direkte. Størstejenta er på minferie i Lervågen, så vi er en mindre å få ut av huset. Stemningen var sikkert grei den, men jeg følte jo på litt tidspress, og ønsket å komme presis.

 Lotta var veldig trøtt, Og skulle egentlig ha lagt seg.
Theo var også veldig trøtt, men skal egentlig ikke sove på dagtid...
Så mens mor skal prøve å sette seg selv i presentabel stand, stapper jeg smokken i begge ungene. Theo foran tv'en, Lotta i vogna... Lotta beljer...

(Skikkelig fornærma)

Theo skulle vært skiftet klær på, stelleveska var tom, og måtte fylles.
Tiden går og jeg fikk gått på do, og stelt meg pittelitt, fyllt opp stelleveska, da stilner det endelig i vogna. Deilig. Jeg ser at klokken er kvart på fem. Mannen er forsinket.
Theo som skulle fått på seg andre klær har også sovnet.....

 

Og egentlig kunne jeg tenkt meg å ligge strak på sofaen jeg også... Men den tanken er bare å glemme. Jeg fyker opp på loftstua, smeller sammen en lite bursdagskort til svigerinna, et enkelt et vel å merke.



Mannen kommer, Lotta, som egentlig skal sove, våkner,
og Theo som egentlig skal være våken, sover tungt i det vi kjører avgårde mot svigers.








GRATULERER MED DAGEN TANTE!!
DU er SUPER

Kommentarer