En lapp

Hva er vel ikke mer koselig enn en liten lapp, nå i desse mobile, digitaliserte og nettbaserte tider? En liten oppmuntring som det første du ser når du søvnrusken entrer badet om morgenen. Noen fine ord, eller bare en praktisk beskjed. (Ja, den siste er vel kanskje litt kjedelig da... Men uansett en lapp!!)
Anyways så ble jeg rett og slett veldig glad da jeg fikk en lapp fra min kjære.


Det kan kanskje ha noe med at min bedre halvdel er litt over middels, og litt over der igjen, engasjert i frikirken. Både innen musikk og i dugnadsarbeidet på kirken, som er under ombygging.(Sånn i tilegg til turnusarb. så har det vært mange alene-hjemme-med-barn-og-husarbeid-kvelder..) Det er vel ca 4 år siden dugnadsarbeidet startet, og nå er det siste innspurt før innvielsen 11.sept. Men jeg ønsker ikke å klage, nå er dugnaden snart over, og turnusen er forandret til færre kveldsvakter!! Jippi!
Så jeg får bare stålsette meg desse siste ukene, og håpe på flere koselige lapper.

Og når høsten begynner på ordentlig får vel jeg også tid og lyst til å bli litt engasjert igjen. For det er ganske kjedelig å være den som hele tiden må være hjemme med husarbeid og barn. Jeg tror det blir sunt å få lufte seg litt mer. Både alene-lufting og lufting sammen med min kjære, bare vi to... 
Jeg er klar for en ny høst, en ny kirke, mere Gud, og med Thorleif sine ord friskt i minne, velger jeg å se på livets lyse sider, selv om enkelte dager kan være nokså grå.

Ble du littegrann nysgjerrig på frikirken vår så kan du lese mer om den her

Kommentarer