Moroplanking

Har du hørt om planking?
Der en ligger stiv som en planke, med hendene inntil kroppen og hodet rett ned?
Jeg hadde aldri hørt om det,...helt til i dag...

Og jeg er jo ikke heeelt normal da (Ifølge Henrik), så jeg syns planking faktisk var litt morsomt. Moroplanking da såklart. Ikke ekstremplanking, (der du planker på farlige steder med livet som innsats.) DET er jeg helt imot!!



Denne plankingen kan vi også kalle "en-sliten-persons-pust-i-bakken"
Det tar på å være trebarnsmor, og etter en trilletur kan det være godt å bare legge seg rett ned!
Du kan også koble det til det bibelverset fra salmene; ..."Han lar meg ligge i grønne enger"...


Som mor...så datter... Småjenteplanking.


Plankesøster'n veiplanker! (Også kalt - Lynplanking på en lite traffikert vei!)


Og du har vel hørt uttrykket stolpeklar!?
Søster'ns stolpeplanking. (Eller var det "liten-søppelkasse-på-stolpen-planking?")

Jeg selv går for de litt større, og litt mer behagelige søppelkassene... Søppelplanking! (Good smell)


Så, nå tenker du sikkert at jeg er litt rar... ja, så er jeg kanskje det da.
Men en ting er iallefall sikkert- En får det ikke mer moro enn hva man gjør det til selv!!
Ha en plankefin uke, med masse plankekjøring.

Gå planken og hopp i havet, eller hopp i senga...., eller plank i senga... ja...jeg går for det siste.
GOD NATT!

Kommentarer