Glorious ruins!!

1.Juli kom det ut ei ny skive fra Hillsong, og jeg var rask med å kjøpe den på iTunes så jeg har tilgang 24-7 ;)
Telefonen min er fullspekket med masse bra, og det meste av det er lovanger som er en stor del av livet mitt!! 

I april var jeg på colorconference, som er en kvinnekonferanse for damer i ALLE aldre. Der er mye god forkynnelse og masse herlig lovsang!! (Neste år er konferansen 1-3 Mai, og jeg håper at vi kan reise en stor gjeng. Sett av datoen!! Dette vil du ikke glipp av. London here we come.)

Men, ja, uansett, den nye cd'en "Glorious ruins" anbefales!!! Bra tittel!!? Tittelsporet er nydelig, med utrolig bra innhold! Jeg har mange favoritter allerede, og noen av dem lærte jeg på kvinnekonferansen. Jeg kunne skrevet mye mer, men må begrense meg siden vi er på farten til Oase, og jeg må pakke siste rest...

Her er vertfall en smakebit av plata, som kan kjøpes på iTunes, og kanskje har den kommet i butikken også ;) Enjoy!


Med ønsker om en fortsatt God Sommer i Guds plan, med Guds velsignelse!! -" Han som er god mot dem som venter på ham og søker ham- klag 3.25"


Sommerhilsen
Marthe

Kommentarer