Å stole på Gud, og ofre for Ham..

Stoler du på Gud?
Stoler jeg på Gud?
Har jeg nok tillit til ham?
Jeg har tenkt mye på dette etter jeg så første episoden i serien "the Bible". Abraham gjorde inntrykk på meg! Jeg har jo hørt historien mange ganger. Han holdt faktisk på å ofre sønnen sin fordi Gud sa det! For en mann! For en lydighet, og for en tillit han hadde til Gud. Han stolte 100% på det Gud sa til ham, og han handlet på det! Og en annen ting - For et OFFER!! Han var faktisk villig til å ofre sønnen sin - den etterlengta og elskede!
Hadde jeg vært villig til det?
Hva er jeg villig til å ofre for Gud?
Hva er du villig til å ofre for Gud?
Stoler jeg nok på ham til å ofre hva som helst for Ham? -Elsker jeg han nok til å gjøre det?  
Bare en liten tankevekker på tampen av året...
Sterkt...
Håper du går inn i det nye året med mange tanker, ønsker og visjoner for deg og din familie. Som kan gjøre 2014 til et enda bedre år for deg og for de som er rundt deg!! Et år der Gud får åpenbare nye ting for deg- som drar deg nærmere til Ham, og det livet HAN har for deg!
"YOU CROWN THE YEAR WITH YOUR GOODNESS...." Salme 65.11


                                  You crown the year with Your goodness
                                  You answer us with awesome deeds
                                  Your hope resounds God our Saviour
                                  To distant lands and farthest seas... 
                                  (Fra cd'en "glorious ruins"- hillsong. Anbefales!)

Godt nytt år med masse velsignelser til deg!!!
*Marthe*

Kommentarer