Wow!!

Da er jeg litt tilbake i skrivemodus. Vertfall sånn litt innimellom oppussing og en ellers hektisk hverdag. Så om ikke det blir så mange blogginnlegg med mye skriblerier, kan det vær at her kommer litt tips til gode lovsanger ..eller andakter.. eller videosnutter, ...som treffer hjertet mitt... og kanskje ditt?

Og litt sånn ble det i dag. Jeg såg en liten snutt av en tale... og alt jeg kan si er bare WOW! FOR en Gud vi har, for en SKAPER!!! JA, Louie Giglio har en fantastisk gave i å formidle, og han er over snittet interessert i vitenskap. Og det er spennende. Men FOR en GUD vi har!!

Om du noen gang har vært i tvil på at du er et genuint mesterverk skapt av en Gud som elsker deg, se denne!! La deg inspirere og bli berørt!:
https://m.youtube.com/watch?v=iYFHQzLp4fM

For du har skapt mitt indre, du har vevd meg i mors liv. Jeg takker deg fordi jeg er skapt på skremmende, underfult vis. Underfulle er dine verk, det vet jeg så vel.”
Salme 139
Her er forresten en herlig lovsang som handler om at Gud er AWESOME!
(Hva er et dekkende norsk ord for awesome igrunn? ...Fantastisk? Når jeg googlet oversettelsen fikk jeg kjempebra.... Syns bare ikke det var stort nok liksom..
På engelsk fant jeg dette om Awesome: extremely impressive or daunting; inspiring great admiration, apprehension, or fear."the awesome power of the atomic bomb"
synonymer: breathtaking, awe-inspiring, magnificent, wonderful, amazing, stunning, staggering, imposing, stirring, impressive, formidable, fearsome, dreaded, mind-boggling, mind-blowing, jaw-dropping, excellent, marvelous, wondrous... Jah, så da vet vi det :) )
Awesome is he - Luke Hellebronth
https://m.youtube.com/watch?v=kGL9KV17d-0

Ha en herlig Torsdag, og ei enda herligere helg når den kommer!!

Og hva mer kan jeg si... Du er UNIK!!.. og AWESOME!


*Marthe*

Kommentarer