Ei vogn her, og ei vogn der...

Det er mer som en vognpark i gangen vår for tiden. Der står faktisk en tvillingvogn, en bagvogn, en sportsvogn og et understell til reisetrilla. FLAKS for oss at vi har en romslig gang!

Jeg har nok en smule vogndilla, men er nok ikke av de verste allikevel. Men er behovet der, så må det bare bli slik. Behov og behov.. jaja vi kan kalle det en liten hobby da, eller lidenskap, jeg liker vogner, ok? Og jeg sier til meg selv at det er kun nå jeg kan gjøre dette, det er kun nå jeg har små barn som trenger vogn, så det blir liksom innenfor en tidsepoke i livet. Og da vil jeg prøve ut litt mens jeg kan ;)

Vognene

Jeg kjøper gjerne brukt da vel og merke, og så selger jeg unna overfloden på finn.no.
Simovognen som Emmy brukte som baby, kjøpte jeg brukt på finn.no, og solgte den videre til et vennepar. Deretter fikk hun seg sportsvogn. Den fikk jeg i vervepremie!! I bokklubbens barn. Betalte vel litt av den da. (Tror det var snakk om 350kr.) Den har vi enda, og Theo har brukt den som sovevogn i barnehagen.(Og det tenkte jeg Lotta også skal få gjøre) Også hadde Emmy en paraplytrille...den ligger på garasjeloftet, i ikke så veldig god stand.
Da Theo kom kjøpte vi ny vogn. TFK denne gangen. Den hadde vi helt frem til Lotta var halvveis ferdig i magen.(Til Theo var ca 2 år) Da solgte jeg den på finn.no, og kjøpte en Emmaljunga city cross (Duovogn. Hvit bagdel og svart sportsdel) på samme sted. Til Theo sin første ferie bestilte jeg en genial Chicco- paraplytrille fra tyskland. Etter et par år solgte jeg den fordi jeg ville ha muligheten til å feste bilstol på understellet når Lotta kom. Så jeg tok å bestilte en quinny zapp extra i fra det nettstedet i Tyskland.
Og så måtte jeg jo ha muligheten til å frakte med meg to små, så da fant jeg en teutonia tvillingvogn på finn. 


Emmaljunga city cross bagdel

Emmaljunga sportsdel

Simo kombivogn

Carena paraplytrille

Carena sportsvogn

Chicco 4me

Quinny zapp extra understell med bilstol

Zapp extra liggestilling

Zapp extra har mange muligheter

Zapp extra sammenlagt

TFK sportsdel

TFK med bag

Teutonia tvillingvogn

Puh.. Ja du skjønner vel at dette ble kanskje for de litt spesielt interesserte... Men ja, jeg har prøvd litt forskjellige vogner. Er veldig fornøyd med de jeg har i dag da :) Så får vi se hvor lenge det varer. (Hvis jeg kjøper flere vogner nå tror jeg Henrik blir smågal på meg.)

Kommentarer